17 Nisan 2013 Çarşamba

KÜBA DEVAM...



              Vallahi  çok  yorulmuşuz.  Akşam  yemeğimiz  Jazz  Club'taydı.  Allahtan  otelimize  çok  yakındı  restoran.  Jazz grubunu  zor  bekledim.  Çıktılar,  ben  zor  odaya  kaçtım.  Yazılarım  vs.  işim  çok.  her  akşam  not  almazsam  sonradan  çok  zorlanıyorum.  Sabah  çok  erken  kalkacağız, yetiştirebilirsem  yine  yürüyüş...Hadi  bakalım.  Küba  güzel  geçiyor...Yarın  bizi  neler  bekliyor... Hep  birlikte  göreceğiz...
              Günaydınnnn,  yürüyüşe  yetişemedim  maalesef.  Kahvaltı,  ardından  Pınar  Del  Rio  diye  bir  bölgesine  gittik  Küba'nın.  Havana'dan  3  saat  uzaklıkta  Otobüsle  giderken  çok  güzel  köy  ve  kasabalardan  geçtik.  Tropikal  iklim  bitki  örtüsü  çok  farklı  tabii.  Renk  renk  çiçekli  ağaçlar  o  kadar  çok  ki  harika  hepsi.  Bir  mağaraya  gittik..  Mağara  içinde  epey  bir  yürüdükten  sonra  sandallara  binip  devamını  da  o  şekilde  geziyorsun.  Çok  güzeldi.  Sandaldan  indikten  sonra  kocaman  bir  Buffalo  bizi  bekliyordu.  Adı  Thomas.  Hemen  üstüne  binip  resim  çektirdim.  Ufak  tefek  hediyelikler  satan  yerler  vardı.  Ve  elbette  Pino  Colado  ve  mohito  barları.  Her  yerde  olduğu  gibi.  Geldiğimizden  beri  kendimizi  içmeye  vurduk.  Su  yerine  mohito  içiliyor  burada.  Bizde  anında  ortama  uyduk.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder