8 Nisan 2013 Pazartesi

KÜBA GEZİSİ

         
                Uzun  bir  aradan  sonra  tekrar  kağıda  kaleme  sarılmak  ayrı  bir  heyecan  benim  için.  Gezi  deyince;  sadece  seyahat  etmek,  yeni  yerler  görmek  gelmesin  aklınıza.  İnsan  psikolojisinin  gelişimi  ve  insanın  hayata  bakış  açısının  değişimi  açısından  da  çok  önemli  geziler.  Seneler  geçtikçe  bunu  çok  daha  iyi  anlayabiliyor  insan.  Daha  ılımlı,  daha  sabırlı  ve  çok  daha  pozitif  oluyorsunuz.  Ben  kendimde  çok  güzel  yaşıyorum  bu  değişimleri.  
          Eveeeet  bu  kadar  laf  kalabalığı  yeter. Küba:  İlk  önce  niye  Küba ?
          Bugüne  kadar  hep  duymuşşunuzdur.  Dünya'da  1959  senesinde  kalmış  bir  ülke  var  o  da  Küba diye.  Çok  merak  ediyordum  açıkçası. Görmediğim  her  yeri  merak  etmem  aslında.  İnsan  zaman  geçtikçe  kendisini  de  iyi  tanıyor  tabii ki !!! Benim  için  gittiğim,  gezdiğim  daha  da  önemlisi  benimle  gezmelerine  ön-ayak  olduğum  dostlarımın öyle  çok  pis, insan  eli  değmemiş  yerlere  gitmek  ve  götürmek  istemem.
          Önceden  edindiğim  bilgiler  ışığında,  keyifli  bir  gezi  olacağının  sinyallerini  almıştım.  Çok  sevdiğim  arkadaşım  Ayşe  ve  Şebnem'in  sahibi  oldukları  Sacred7 Travel  seyahat  acentası  bize  bu  konuda  rehberlik  ettiler.  
          Şimdi  Küba  gezi  detaylarına  girmeden  sizlere  kısa da  olsa  Küba  hakkında  genel  bir  bilgi vermek  için,  her  gezi  öncesi  yaptığım  gibi ufak  bir  araştırmam  oldu.  Çok  detaya  girmeden  nereye  gittiğimizi  bilelim  istedim.  Bunu  sizlerle  paylaşmak  isterim.

             



             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder