21 Nisan 2013 Pazar

KÜBA...


           Sabah  kahvaltımızı  şehrin  sokak  aralarında  çok  hoş  bir  cafe'de,  omlet  ve  yanında  mis gibi  kahve  içerek  yaptık.  Havana'ya  gelince  puro  içmeden  ve  almadan  olmuyormuş.  Ben  sigara  bile  içmiyorum  ama  burada  en  ince  puro,  mini  cigar'lardan  çok  keyifle  içtim  vallahi!!! Bir  arkadaşım  puro  istemişti.  Onları  da  almak  için  epeyi  bir  uğraş  verdim.  Yani  sizin  anlayacağınız  hem  puro  aldım,  hem  de  içtim...
           Havana'nın  görmediğimiz  yeri  kalmadı  diyebilirim.  Öğle  yemeğimizi  de  burada  alıp,  Varadero'ya  doğru  yola  koyulduk.  Yollar  bizi  bekler!!!Yolculuğumuz  üç  saati  buldu.  Bu  arada  Havana'dan  ayrılmadan  Che'nin  evini  de  ziyaret  ettik.  Çok  hüzünlendim  ben  nedense?  Ernest  Hemingway'in  o  muhteşem  çiftliğinden  sonra  çok  mütevazi  geldi  tabii... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder