5 Mart 2015 Perşembe

İçimden geçenler...

           Dostlar selam hepinize, gecenin bu saatinde bu kadar ara verdiğin yazıların başında ne işim mi var? Açıkcası bilmiyorum. Evet doğru cevap bu sanırım.
Bu zaman zarfında hiç mi gezmedim. Mümkün mü bu?Beni tanıyan dostlarım çok iyi bilirler. Hiç birşeye zaman bulamasam da gezmeye mutlaka bulurum. Ara verdiğim süre içerisinde de, Nepal, Bhutan, New York, Brezilya, Arjantin, İguazu Şelaleleri, yurt içinde Dalaman,Yatağan, Stratonieka Antik Kenti, birkaç kere Kars, Kdz. Ereğli, Akçakoca .Bunlar aklıma hemen geliverenler. Anlıyacağınız çok birikti. Aldığım notlar var. Harika anılar var. Muhteşem fotolar var. Paylaşmak için can atıyorum.
 Bu arada zaman durmuyor tabii, yaş alıyoruz, tecrübeler ediniyoruz ve biriktiriyoruz. Son zamanlarda bende ki bu birikenler paylaşılmak istiyorlar. Sadece gezi anıları olarak değil, duygularımı, birikimlerimi de sizlere ulaştırmak istiyorum.
Konulara beraberce karar veririz diyorum. Gezilerin arasında bu sohbetler iyi olabilir gibi geldi. Önümüzdeki günlerde gezilerimden birisiyle sohbete başlarız. Bakalım nasıl gidecek çok merak ediyorum şimdiden. Sizlerden de hangi geziyle başlamalıyım konusunda yardım istiyorum.
 Hepinizi çooooook öpüyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder