7 Mart 2015 Cumartesi

Napoli


         Yazı yazmayı özlemişim gerçekten. Çok yoğun ve koşturmacalı bir günün ardından, yazmadan dinlenmeye geçemedim. Belki de yazarken dinleniyorum sanırım. Bu daha olası. Yazmayı sevdiğim doğru ama yazarak rahatlamak da çok duyduğumuz birşey. Evet sonuç: ben yazarak dinleniyor ve kafamı boşaltıyorum. İşte budur... 
         Eveeeet nerede kalmıştık. Sanırım en son  Amalfi ve ardından gitmeyi planladığımız ama yorgunluktan maalesef gidemediğimiz Ravello... Kendimi avutmak için olabilir döner dönmez otelde internetten baktım Ravello'da Positano ve Amalfi'ye çok benziyor. Sonuçta aynı sahilin devamı. 
         Dönüş yolunda arabada uyumamak için kendimizi zor tuttuk. Manzarayı kaçırmak istemiyor insan. Otelimize gelip akşam yemeğine kadar dinlenmeye çekildik. Açıkcası otelde yemekle çok isabetli bir karar vermişiz. Yol yorgunluğunu tam atamadığımız için güzel bir akşam yemeğinin ardından , havuz kenarında günün yorumları ve doğru yataklara....

             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder