13 Eylül 2016 Salı



                   Sevgili dostlar,
         O kadar uzun zaman oldu ki , niye oldu neden oldu  gerçekten bir açıklaması yok. Gezmeyi görmeyi bıraktım mı? Tabii ki hayır. Ama olmadı işte. Tekrar merhaba demek istiyorum. Çok yoğun duygular içinde olduğum bir dönem. Zannediyorum böyle zamanlarda yazmak daha doğrusu yazarak paylaşmak beni mutlu ediyor. İlk yazmaya başladığımda gittiğim yerleri, o yerlerin en güzel ve iyilerini paylaşmaktı niyetim. Şimdi hem onları hem de gün be gün hissettiğim ve aynı zamanda yaşadığım ülke, şehir, semt, sokak, bina, kısacası her konuda yazmak. Sizlerden gelen geri dönüşler benim için çok önemli olacak. O yüzden çok kısa da olsa fikirlerinizi olumlu olumsuz paylaşırsanız çok sevinirim.
        Düşündüm de, yine çok özel bir bölge ile başlamalıyım yazılarıma . Çok keyif aldığım aynı zamanda  bir daha gitmeyi düşünebileceğim özel gezilerden birisi.

BREZİLYA - ARJANTİN

         Brezilya ve Arjantin gezisini anlatmaya başlamadan önce, geziye nasıl karar verdik onu paylaşayım sizlerle. Seyahati , sevgili Ayşe'nin sahibi olduğu Sacred7travel ile yaptık. Ayşe ile ortağıyla birlikte bu turizm işine girdiğinde tanıştık. Rotalar belirlerken ben de gidip görmek istediğim yerleri öncelikle öneriyordum haklı olarak. Daha önce paylaştığım Küba gezimiz de böyle şekillenmişti.
         Ayşe şimdi sene içinde birçok Küba , bir çok da Brezilya - Arjantin gezisi düzenliyor. Ama ilkler genellikle birlikte oldu. Bunu neden söyledim. Amatör bir ruhla yapılan seyahat planları çok daha güzel ve doğal oluyor. Bu gezimizde onlardan biri idi. Katılımcıların geneli dost ve arkadaşlarımız olunca seyahatin keyfi iki katına çıkıyor.
         Seyahat öncesi her zaman yaptığımız gibi bir bilgilendirme toplantısı yaptık katılımcı dostlarla. Tur rehberimiz Sevgili Kıvanç Demirel'in bölgeye ve konuya hakimiyeti toplantıda o kadar belli oldu ki, gezi tarihini iple çekmeye başladık diyebilirim.
         Uçuşumuzun uzun oluşu beni çok mutlu ediyordu ama herkes benim gibi uçak sevdalısı olmayabiliyor. Rotamız direk uçuş ile Sao Poula (onüç buçuk saat), oradan da Rio De Jenairo (bir saat).


       
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder