12 Şubat 2011 Cumartesi

KAPADOKYA 3






Odalara  gidip,  üstümüze  kalın  birşeyler  giyindik.  Balon  için  hazırız  artık.  Sabah  hava  çok  soğuk  oluyor,  o  yüzden  sıkı  sıkı  giyinmek  lazım.  Bizi  almaya  gelecek  olan  minibüsü  beklemeye  başlıyoruz.  Hepimizde  uykusuzluktan  dolayı,  bir  sersemlik  var  tabii.  Ama  balaonların  orda  soğuğu  yiyince  cin  gibi  olucaz,  adım  gibi  eminim.  Yola  çıktık  nihayet.  Balonların  yanına  geldiğimizde,  hummalı  bir  çalışma  olduğunu  gördük.  Bu  iyiye  işaret.  Bugün  uçacağız  herhalde.  Bana  ne  oluyosa,  uçmayacağım  ama  daha  çok  heyecan  bastı  valla.  Evet  grup  grup  balonlara  almaya  başladılar.  Bu  arada  gün  doğuyor.  Çok  güzel  bir  manzara.  Arkadaşların  balona  binmesini,  havalanışlarını  kare  kare  fotoğrafladım.  Balon  seyahati  1  saat  kadar  sürüyor.  Rüzgarın  durumuna  göre,  balon  nereye  inebilecekse,  her  balonu  takip  eden  bir  minibüs  ve  teknik  ekip  var.  Bende  bizimkilerin  ekibiyle,  Kapadokya'yı  turladım  diyebilirim.  Aşağıdan  çok  güzel  fotoğraflarda  çektim  bu  arada.  Balonlar  Aşıklar  Vadisine  indi.  Şampanyalarla  kutlama  ve  sertifikaların  dağıtılmasından  sonra  otelimize  döndük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder